wtorek, 13 października 2009

Szczęśliwy los

http://szmatkalatka.blox.pl/2009/10/Wyniki-losowania.html

Choć nigdy szczęścia w losowaniach nie miałam w końcu się udało! I to jak!
Dziś dotarła do mnie przesyłka z przepiękną zawartością. Materiały są śliczne i bardzo przyjemne w dotyku. Rozbroiły mnie pingwiny i widoczki w dawnych klimatach. Aż zapachniało Świętami!
Aniu - jeszcze raz bardzo gorąco dziękuję! Postaram się wykorzystać wszystko jak najlepiej (najpierw jednak muszę to uratować z rąk mojej córki, która ma już milion pomysłów)



3 komentarze :

  1. Cudne tkaninki!
    Daj się dziecku spokojnie nacieszyć tymi "cukierasami" ! Są takie ładne, że sama chetnie bym się rozsiadła na podłodze i je oglądała przez cały dzień! I noc! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, cieszę sie, że przesyłka już dotarła, teraz pozostaje mi tylko życzyć Ci miłego tworzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. HALO!!!
    Jest tu ktoś????
    Bachudku! I co w końcu wymyśliłaś z tych cudnych szmatek?????

    OdpowiedzUsuń