wtorek, 17 listopada 2009

Wyróżnienie

Dostałam moje pierwsze blogowe wyróżnienie!


A dała mi je Yfcia

Bardzo mi z tego powodu miło.
W związku z tym ja również chciałabym wyróżnić kilka blogów, a będą to:
1. Kobieta i Szycie - za wspaniałe pomysły na umilenie życia;
2. Szmatka Łatka- za przepiękne i super precyzyjne patchworki;
3. Gazynia - szczególnie za odlotowe aplikacje i przytulaśne gadżety;
4. Anniegmatic - za rewelacyjne, profesjonalne torby;
5. Marysiowe Pole - bo zobaczycie jeszcze co ona nam niedługo pokaże! ;-)

6 komentarzy :

  1. No padłam :))) W imieniu Marysi dziękuję i już jej przekazuję wyróżnienie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Basieńko, no szok!!! Dziękuję bardzo za wyróżnienie i niespodziankę, którą mi tym sprawiłaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu Droga ślicznie dziękuję za wyróżnienie. To moje pierwsze, bo ja tak trochę mało blogowo-zaangażowana jestem ;) (czas! czas! czas!), dlatego tym bardziej cenne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, ja i umilanie życia? :))Ale to miłe :))) Dziękuję Ci bardzo za wyróżnienie i docenienie. Buziaki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam po wyróżnienie.
    Makneta

    OdpowiedzUsuń
  6. Tobie i Twoim nabliższym życzę zdrowych , pogodnych i radosnych Świąt, a ten wyjątkowy nastrój niech Was nie opuszcza...:)

    OdpowiedzUsuń