środa, 10 listopada 2010

Debiut

Uf, dzięki ogromnej pomocy Maknety udało mi się zrobić moje pierwsze abrazo.
Spodziewałam się, że moje tempo robienia znacznie odbiega od doświadczonych dziewczyn, które potrafią taką chustę machnąć w 1-2 dni. Ja byłam przeszczęśliwa, że wystarczył mi tydzień (robiąc wieczorami).
Robiłam z Kid Mohair Yarn Art z e-Dziewiarki. Zużyłam trochę ponad 1 motek (waga chusty - 28 g), druty 3,75. Po blokowaniu ma wymiary: długość (przy ażurze) 220 cm, szerokość od 15 do 30 cm.

9 komentarzy :

  1. Aż mi dech zaparło, piękny .... ale Ci zazdroszczę, że umiesz i że go masz ... piękny.

    OdpowiedzUsuń
  2. No fenomenalny!! Ja się mało znam na drutach - jedynie podstawę ale wiem ile w to wysiłku trzeba włozyc by tak coś cudownego i lekkiego stworzyć!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. przecudny!!!! Jak ogladam takie cuda, to aż mi się płakać chce z żalu, że nie potrafie robić na drutach...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki kobiety! Cieszę się że się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne to abrazo!
    I po naszemu - wspaniała chusta! Przepięknie zrobiona!
    Zdolne masz paluszki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudo i to w tydzień wieczorów. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne Twoje Abrazo. Gratuluję efektu końcowego! Cudo!
    Przejrzałam też inne Twoje prace i jestem pod ogromnym wrażeniem. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka zdolna bestyjka ;) wyszło przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pełna podziwu. Wszystko rozumiem, na drutach robic umiem, ale jak można zrobić cos tak cieniutkiego???

    OdpowiedzUsuń