poniedziałek, 27 grudnia 2010

Eksperyment

A teraz mój odważny eksperyment.
Długo oglądałam szale Dagny zbierając się w sobie aż w końcu mi się udało. Alize Super Kid leżała i czekała cierpliwie.
Swoją wersję wzoru Dagny ma tu. Nie miałam przekonania czy chcę aż tak szeroki dlatego odrobinkę go pomniejszyłam i wyszło mi takie coś. Boczne 7 oczek po lewej i po prawej to "brzeg".

Ponieważ miałam obawy czy sobie z nim poradzę dodatkowo trochę uprościłam robiąc tylko pełne motywy bez "bocznych połówek". Jednak wzór pomimo że dwustronny rzeczywiście robi się bardzo fajnie. I myślę, że kolejny zrobię z większych motywów jak Dagmara - chyba będzie lepszy efekt.
Tak wygląda w bardzo roboczej wersji ;)) Tylko żeby nie było wątpliwości - robótka nie ma żadnego upiornego uskoku tylko żyłka od drutów się uparcie wykręcała ;))


O nie! Dopiero teraz zobaczyłam na fotce, że mam babora! W okolicach dolnego prawego rogu jest zgrzyt!!! No tego to już nie poprawię! ;)

2 komentarze :

  1. No nie! Tu się jakaś fabryka cudeniek otworzyła czy co???
    Kolejną piękność robisz!
    Ten mały "zgrzyt" na dole prawym - prawie niewidoczny. O ile to jest to, o czym właśnie myślę... Hi, hi. No, nie będzie zgrzytu widać. Może się tylko nitka tak zaciągnęła?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Basiu.
    No widzisz ze wychodzi. Zgrzytem sie nie przejmuj nie bedzie widac. Zycze powodzenia w drutowaniu

    OdpowiedzUsuń