sobota, 22 stycznia 2011

Się narobiłam

Ale udało się.

Moja pierwsza chusta (bądź chusteczka ;) ), pierwsza gail i dodatkowo pierwsza robótka z tak cienkiej wełenki merynosowej Lucca extra fino BC Garn

Zaczęłam symbolicznie 1 stycznia i skończyłam dopiero 20 stycznia, ale robione praktycznie tylko wieczorami. Na początku nie powiem, bardzo fajnie szło. Ale tak w połowie zaczęłam sapać... Samo zamykanie oczek na końcu zajęło mi chyba z godzinę! ;) Ale wiadomo jakie ja mam tempo dziergania.

Tak czy inaczej pękam z dumy. Pewnie jeszcze kiedyś zrobię taką czy inną chustę ale na 100% z grubszej wełny. Nie na moje nerwy takie dziubanie. Choć efekt bardzo mi się podoba – jest mięciuteńka, milutka i bardzo delikatna, taka bardziej do zarzucenia w letni wieczór...

Zużyłam prawie cały motek, druty 3,75. Wzór chusty jest dostępny na Ravelry

Fotki oczywiście bardzo skromne, robione w naszej graciarence bo nigdzie nie mogłam znaleźć miejsca do blokowania.





11 komentarzy :

  1. Piękną chustę wydziergałaś :-) Gratuluję! Również mam w planach ten wzór, ale ciągle wypierany jest przez inne projekty. Może kiedyś doczeka się realizacji.
    Jeśli chodzi o dzierganie z cienkich włóczek, to ostatnio stwierdziłam, że jakoś tak niepostrzeżenie, właśnie takie głównie wybieram, a później się dziwuję, że dzierganie tak długo trwa ;-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem z Ciebie dumna bo odwaliłaś kawał dobrej roboty - efekt porażający !

    OdpowiedzUsuń
  3. Narobiłaś się to fakt, sama z tej nitki dziergałam, to wiem :) Chustę wydziergałaś przepiękną, gratuluję ! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, ja lubie dziergac z cienkiej wloczki, dobrej jakosciowo. A Twoja chusta taka dopieszczona, super wyglada i kolor fajny. Jest to zacheta do dziergania nastepnej i nastepnej...
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna chusta, bardzo ciekawy wzor. Dobra robota. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusta imponująca. A z cieniutkiej nitki jest bardziej elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy ty nie przestaniesz narzekac - tempo super, chusta śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bachudku jesteś niesamowita! Chusta jest piękna! Jestem pełna podziwu dla Twoich umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń