poniedziałek, 4 lipca 2011

Debiut pseudo-tapicerski

Co zrobić ze starą, szpetnawą sofą z Ikei stojącą w pokoju córki? Wyrzucić i kupić nową... bądź porwać się na głęboką wodę i uszyć pokrycie ;)
Miałam wiele wątpliwości czy nie szkoda tracić kasy na materiał, który może wylądować w koszu ale zaryzykowałam. Na szczęście nie było aż tak tragicznie. Najpierw powstał prototyp ze starych prześcieradeł a potem wersja właściwa. Pokój miał być "afrykański" i z otrzymanych próbek córka wybrała żyrafę. Jest to idealny materiał dla takich fachowców jak ja ;) Prawie wcale nie widać krzywych szwów, nie do końca dopasowanych wielkości boków. A jest tak przyjemny w dotyku że choćby był nie wiem jak paskudnie uszyty to i tak miło na nim posiedzieć.
Niestety jest tak ciemny, że trudno zrobić dobre fotki.
Dla porównania wersja "goła".

14 komentarzy :

  1. świetny pokrowiec!!! Wspaniale go uszyłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczny efekt! brawo!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na debiut - rewelacja!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałabym pojęcia jak się do tego zabrać :O
    Gratuluję, pięknie wyszło!!:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło Super.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja! Bardzo mi się podoba materiał, wykonanie z tej odległości idealne, więc nie ma co krytykować. Pełen podziw i wielkie brawa!

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW !!! fantastycznie :)))
    podziwiam zapał i odwagę, ja chyba nigdy bym się nie porwała na taki projekt, ale Tobie świetnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Wyszło naprawdę genialnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje, wiem ile to kombinacji tez kiedys to zrobiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Eleganckie ubranko!!!
    Piknie uszyte i wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. o jej !!! a cóż tu się zadziało ??? wielka chmurka przemieniła się w żyrafę !!! wow !!!

    no fantastycznie, wyszło super, zupełnie inna kanapa, Basia i o jakich krzywych szwach tu mowa ??? efekt jest the best !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszło cudownie. Masz talent i genialne pomysły, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten post podsunął mi świetny pomysł jak moge "odmłodzic" swoją sofe-która jakos nie pasuje do mojego wystroju pokoju, nie bedzie to panterka a zieleń z beżem:)
    przy okazji zapraszam do domowego SPA
    http://raj-dla-ciala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń