poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Dzieje się, dzieje...

...co prawda nie do końca handmade'owo ale za to sympatycznie ;)
Pewnie powoli będą się pojawiać zaległości. Choć dużo tego nie ma bo z różnych przyczyn ten sezon urlopowy bynajmniej nie należy u mnie do nudnych i leniwych ;)
Dziś torba uszyta dla koleżanki córki na prezent urodzinowy. Ekozamsz czarny i zielony. Szyta w tempie ekspresowym po nocach ale za to bardzo sympatycznych ;)
Przy okazji – gorące pozdrowienia dla podczytywacza! ;))) O warsztatach na temat wykańczania torby pamiętam! ;)))




6 komentarzy :

  1. Piękna torba, bardzo elegancka. Śliczna aplikacja, dopracowana. Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jesienny akcent. Podziwiam i pozdrawiam. Ula

    OdpowiedzUsuń
  3. Odlotowa! Świetna aplikacja, super kolorystyka. Brakowało tu CIEBIE. Wracaj szybko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie tylko zastanowiły te sympatyczne noce... hmm...;)
    Torba bardzo mi się podoba:) Śliczna jest i wspaniale uszyta! Dopracowana w każdym calu! Uwielbiam Twoje aplikacje, zawsze jest to coś oryginalnego...

    OdpowiedzUsuń
  5. Super !!!!Koleżanka będzie zachwycona a córka dumna z mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki dziewczyny!
    Gazyńka - dobrą muzykę miałam do szycia he he he ;)))

    OdpowiedzUsuń