środa, 5 września 2012

Zima za pasem

No niestety. Kto się zdążył nacieszyć latem ten ma szczęście. Mi się nie udało.
Ale wydziubałam w końcu kolejne, całkiem nudne już okrywajki.
Standardowy sweter rozpinany robiony w jednym kawałku od dołu do góry, żadnej inwencji twórczej ;) No, zamiast modelowania talii po prostu drobny warkocz w tyłu. I tyle. Nawet jak zwykle Angora Special BD nr 3541 plus cieniutka brązowa nitka dla stonowania. Tak. Kolor na mojej fotce wyszedł wybitnie głupio. Na szczęście w realu jest tam beż, brąz i turkus ;)


A teraz fragment dla ludzkości mogącej pochwalić się wybirną wyobraźnią ;)
Niestety nic nie poradzę na to, że Jadzia w swojej ułomności nie zostala wyposażona w rączki... Dlatego musicie sobie wyobrazić, że jest to szalo-owijka z rękawami czy tam mankietami w niezbyt odkrywczym u mnie kolorze. Długa wystarczająco co by się można zamotać na różne sposoby. Jeszcze nie przeszła testów konsumenckich i nie wiem jak będzie się sprawować w praktyce ale pogoda już się chyba niedługo dopasuje... :(


5 komentarzy :

  1. Rany! Mówisz, że już zima?
    Sweterek bardzo ładny - u mnie kolorki widać fajne - turkus też.
    A toto szaliko-rękawkowe to moja wyobraźnia ledwo-ledwo łapie ;). Ale wierzę na słowo, że fajne :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta zawijka z rękawkami jest świetna! Na pierwszy rzut oka rzuciły mi sie własnie rękawy, ale pomyslałam, że chyba źle widzę, no bo jak to: szal z rękawami? A jednak widzisz z rękawami! To chyba coś jakby a'la bolerko z szalem... Super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł z tą owijką:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach jaki piękny!!!!Bardzo mi się podoba sweterek!!!!I kolory nawet te przekłamane są okej !!!!:)
    Szal też wygląda na ciepluchny!!!:) Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny kardigan! Kolory ma fantastyczne a wykonałaś go mistrzowsko!
    Szalik z rękawami???
    Padłam ze śmiechu. Ale wygląda szałowo i bardzo pomysłowo! Jest suuuuper!

    OdpowiedzUsuń