wtorek, 22 stycznia 2013

Rower miejski ;)

Standardowa przerwa w pisaniu zaliczona więc można uaktualnić. Choć niestety niezbyt jest co ;)
W spokojnym, rekreacyjnym tempie, powstała nowa torba. Nie twierdzę, żebym obszywanie tych okienek mogła zaliczyć do ulubionych, odprężających zajęć :D ale nie było źle.  Projekt powstawał stopniowo, w ścisłej kooperacji z Właścicielką-Projektantką ;)
Myślę nieskromnie, że wyszła całkiem sympatycznie. W środku mój prototyp uchwytu na termosik / kubek / butelkę. A ogólnie całość jest taaakich rozmiarów, że jedzenia można zapakować na obiad dla kilku osób :)






13 komentarzy :

  1. No!!!! Domki wyglądają cudnie!!! I ta latarnia! Normalnie kosmos!
    Ślicznie uszyłaś torbę! Jest przecudowna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Basia normalnie spadłam z krzesła!!! Aleś tę torbę wypasła!!! No genialna pod każdym względem!!!
    Te aplikacje niesamowicie mi się podobają!!! Tyle okienek! I ta latarnia!!! I nawet rower!!! No cudeńko!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż zaniemówiłam :)) Po prostu extra :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna torba, fantastyczny pomysł na miasteczko nocą i cudny materiał rowerowy!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna torba! mrówcza praca z tymi okienkami ale warto dla efektu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna torba!!! Kieszonka kubkowa ekstra !!!
    Noo, ale musisz zawsze takie tytuły dawać??? Już myślałam, że to torba na rower :D :P.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna pięknie wykonana pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. fajowska, rower też szyty? kieszonka tez spoko rozwiązanie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo zrobiłaś, a ja na początek tez myślałam,co tu o rowerze będzie???no ślicznie ta całość się prezentuje,takie aplikacje umieć, to marzenie (póki co niedoścignione!!) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny projekt, bardzo praktyczna a przy tym nieziemsko piękna!!! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ŁAŁ!!!!!!!! brak słów. Jestem pełna podziwu. Piękna jest.

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczna, klimatyczna.. po prostu świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Basiu, torba jest genialna !!! przepięknie i bardzo precyzyjnie wykonana, ogląda się ją z wielką przyjemnością !!! szczęśliwa jej posiadaczka, bo torba z pewnością będzie zgarniała zazdrosne spojrzenia :)))

    OdpowiedzUsuń