niedziela, 14 lipca 2013

Amigurumi

Od zawsze bardzo podobały mi się wszelkie małe figurki, maskoteczki robione na szydełku. Dopiero niedawno dowiedziałam się, że mają swoją nazwę - amigurumi.
A zrobić można praktycznie wszystko, ograniczeniem jest tylko wyobraźnia no i... wprawa ;)) Najważniejsze jest to, że do rozpoczęcia pracy wystarczają naprawdę podstawy szydełkowania. Nawet jeżeli pierwsze egzemplarze wyglądają jak powykręcane chorobą stawów ;)) to szybko można nabrać doświadczenia.
Ja po przerwie dorwałam się do szydełka z powodu konieczności wyjazdu w niezbyt fajne miejsce odosobnienia ;)) gdzie nie mogłam zabrać żadnych innych robótek. Szydełko i kilka kordonków zmieści się wszędzie.
Najpierw dla sprawdzenia i odświeżenia wiadomości szybko zrobiłam dwa potworki z Angry Birds'ów w/g tych schematów http://nerdigurumi.com/2011/12/angry-birds-amigurumi-pattern.html
Te są zrobione ze zwykłej bawełny Altin Basak Myra szydełkiem 2,5 z jakimiś moimi niewielkimi modyfikacjami wzorów. Za chwilę, po powrocie z wygnania, będą następne ale mniejsze, robione z kordonka :)

4 komentarze :

  1. Widać, że wprawę masz odpowiednią:) Śliczne dziergadełka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bachudku zapraszam do mnie po jakoweś ponoć meksykańskie wyróżnienie;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności :) . A to niezbyt fajne miejsce odosobnienia to wygląda na poprawczak :D :D :D
    Żartuję, oczywiście ;)
    dziergaj dalej!

    OdpowiedzUsuń