wtorek, 9 lipca 2013

Na zielono...

Dzisiaj nie będzie za ciekawie... A to głównie z racji jakości fotek. Niestety robione bardzo szybko przed wyekspediowaniem do nowej właścicielki. Wyszły bardzo ciemne i nie oddają kolorów.
Pierwsza upominkowa. Naprawdę ma ładniejsze, weselsze te kolory. Główna część w kolorze butelkowej zieleni łączona z jasnym zielonym ekozamszem i bardzo kolorową tkaninką. I nawet podobno się podobała :))



A druga szybka prototypowa chyba zostanie w domu. Testowałam kieszonki boczne zewnętrzne ale trochę przekombinowałam z proporcjami i wyszły wąskie. No, nadają się na telefon, chusteczki, długopisy i podobne rzeczy, które mogły by wpaść na samo dno ;))


6 komentarzy :

  1. Obie są bardzo fajne! Świetne połączenie kolorów i wzorzystych tkanin.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle piękne torebeczki mistrzowsko uszyte! Pierwsza to mój faworyt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne torebki- dla mnie idealne

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne!
    Bardzo ładnie wyglądają z kolorami! Cudowne!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się nie dziwię że się podobało, bo śliczności nawet na ciemnym zdjęciu :) . Ślicznie szyjesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebki świetne,obie ciekawie dobrane kolory,uszyte bardzo idealnie.Moja faworytka ta pierwsza!!

    OdpowiedzUsuń