środa, 4 września 2013

Ludzkie szycie

Podzielę się z Wami linkiem do strony, którą miałam w zakładkach już od bardzo dawna ale jakoś nie było okazji / potrzeby sprawdzenia jej linek
Jest tu całkiem spora kolekcja wykrojów gotowych do wydruku, pogrupowana w kilku kategoriach. Jak na schematy dostępne za darmo myślę, że jest to całkiem przyzwoita baza.
Ja "zmuszona" okazją uszyłam ten model. Dodałam tylko dla ożywienia "pasek", zrobiłam trochę niższą stójkę i minimalnie poszerzyłam przód i tył przy samej stójce tak, żeby przykrył ramiączka od pościeli ;))
Ale to były moje świadome modyfikacje - sam wykrój nie wymagał żadnych poprawek (proszę się nie sugerować nie dopiętą Jadzią - mamy w tym miejscu inne gabaryty :D )

Na szybko uszyłam też dość specyficzną... kopertówkę (?!) lub raczej zmarszczonego banana - jak kto woli :D a na poprawiny kopertówkę niebieską.





7 komentarzy :

  1. wspaniała kreacja! kopertówka niebieska to moja ulubienica :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna suknia! Szkoda, że nie dałaś fotki ze sobą w sukience!
    Cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo pomyslałam!!! Bardzo prosimy o fotkę na żywej modelce!
      Suknia piękna! Będziesz wyglądać jak gwiazda filmowa!!!
      Torebunie fantastyczne, zwłaszcza ta niebieska...

      Usuń
  3. Pewnie mi nie uwierzycie ale nie mam żadnej fotki uwidaczniającej :D Na weselach i podobnych imprezach to najwięcej się udzielam... za stołem he he

    OdpowiedzUsuń
  4. OOOO - i ja dołączam do próśb o fotki na modelce. Świetnie Ci wyszła, bardzo elegancka ta sukienka a i strona, którą podałaś, pewnie przyda się nie jednej szyjącej. Dzięki Baśka!

    OdpowiedzUsuń