poniedziałek, 28 lipca 2014

Debiut kolejny

Ostatnio był pierwszy wyrób z Lace Dropsa. Dziś dla odmiany pierwsze dziergadło z włóczki skarpetowej - choć skarpety na moje nijak nie przypomina ;)
Theli zaprosiła mnie do testowania wzoru na jej nową chustę. Miałam się upewnić, że i mi wystarczy jeden motek "skarpecianki" 420 m. Wystarczył (zostało mi 3,5 metra ;)) ). Ja robiłam z Wool Superwash 100 Alize w kolorze 119 w/g producenta szary ale na moje to bardziej taki gołębi - całkiem ładny odcień. Druty 4,5. Chusta wyszła spora - 180 x 55 cm, przyzwoicie się zblokowała. Wełenka jest bardzo sprężysta i "puszysta" - myślałam że wyrób ostateczny będzie cieńszy.






2 komentarze :

  1. Śliczna chusta :) Bardzo delikatna, kolor przywołuje na myśl mglisty jesienny poranek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna chusta, bardzo fajny wzorek ażurowy, super pasuje do tej chusty

    OdpowiedzUsuń