wtorek, 16 grudnia 2014

Przegląd zaległy


...i w zasadzie bardzo powtórkowy...
No bo torba bardzo podobna już była tylko czarno-szara. No bo z Zagrodowego Merino ulubione w podobnych odcieniach był już tylko że szal a nie komin. A i czarny sweter wyglądający prawie tak samo też był. Ale zapotrzebowałam jednak mniejszy i trochę lżejszy.

No ale torba była jak zwykle niezbędna w nowszych kolorach. A skoro kolory takie dziwne jak dla mnie to i musiałam dorobić sobie komin. Standardowo ściągaczem patentowym - moim ulubionym wzorem dwustronnym idealnym na szale i kominy.

Sweter tym razem zrobiłam z podwójnej nitki Alize Wool Superwash 100. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi w noszeniu. Ale już widzę, że trochę kulkuje ale to chyba nieuniknione... Całość waży ok. 420 g czyli 4 motki i troszkę, druty 5. Jest dość ciepły i sprężysty.

A przy okazji dziubania wymodziłam coś zbliżonego do portfela ;)) i kosmetyczka. Portfel leży porzucony a fotki kosmetyczki zaginęły ;)))




5 komentarzy :

  1. Zatchnęło mnie. Jakie to jest piękne! Wszystko. A torba i kosmetyczka - odlot, mistrzostwo świata! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, dałabyś radę uszyć do świąt identyczną lub bardzo podobną torbę? Jeśli jest szansa odezwij się u mnie na blogu, bardzo proszę. Miałabym cudny prezent dla kogoś bliskiego.
    Wiem, że jest późno, wiem.
    Ale ta torba... no nie mam słów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie wspaniałe rzeczy tu widze, bardzo mi sie podoba cały zestaw. śliczne rude barwy, to marzenie i w dodatku z brązem. No jak tu nie chwalic, skoro to takie piekne !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prace, piękne kolory:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super torba.
    Ale portfel jeszcze fajniejszy-podziwiam precyzje wykonania i dbalosc o szczegoly

    OdpowiedzUsuń