poniedziałek, 19 stycznia 2015

Zielenina

Wykończyłam rozgrzebaną od jakiegoś czasu zielonkę. Ciężko zrobić dobre fotki bo teraz nawet w środku dnia ciemno. Choć to akurat nie moja zasługa to mogę powiedzieć, że kolorki ma naprawdę fajne, takie świeże i radosne. Reszta standardowo. No, może... bo tym razem córka zapytała mnie czy to rogi łosia... :(
;D




I informacja techniczna dla Dorotki - to jest zostaw standardowy - nie ma konieczności noszenia kosmetyczki na głowie a portfela na... półce... :D
Zdjęcia produktu portfelopodobnego wrzucam tu bardziej dla pamięci - żeby nie zapomnieć że portfele to nie moja bajka... Podobają mi się szyte, zawsze mnie kusi rozpracowanie jakiegoś modelu ale pomijając chyba jeden fason małych portmonetek, które szyłam kiedyś, to z żadnego nie jestem do końca zadowolona. Zgodnie z zasadą im mniejsza forma tym większy problem żeby wszystko wyszło tak jak by się chciało ;)
Dlatego najprawdopodobniej nie wytrzymam i spróbuje uszyć sobie sztukę z naturalnej skóry i na tym zakończę szaleństwa portfelowe ;))



10 komentarzy :

  1. Aaaaaaa! Ślij odrzutowcem, bo się nie doczekam! Miooooodziooooo!:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te twoje torebki, ciekawi mnie z czego szyjesz i co robisz by były sztywne? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te torby szyję z grubszego ekozamszu zwanego też alkantarą i dodatkowo podklejam sztywnikiem / camelą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zestawy! Ale się naszyłaś.... A portfel przeuroczy!
    Chyba też zacznę zamawiać u Ciebie... takie są urocze!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chyba, tylko na pewno proszę zamawiać. Bo inaczej ja wykupię wszystko! Albo... ukradnę:)

      Usuń
  5. Powiedziałam, że zajrzę i jestem. No i szacun uszytki eleganckie, ciekawe i rewelacyjnie odszyte :) POrtfelik podoba sie oj tak :) ale zgadzam sie czym mniejsze cosik tym wcale nie jest łatwiej.
    Posiedzę i pooglądam sobie więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesuje mnie czerwony portfel.
    Jak można zamówić?

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że najprościej na maila obgadać - u góry po lewej w profilu :))

    OdpowiedzUsuń
  8. trafiłam przypadkowo i o matko jakie te torbiszcza zajefajne :D :)

    OdpowiedzUsuń