czwartek, 31 marca 2016

Upo minki ;)

Na moje wybitnie dziwne określenie, bo mi się kojarzy z upominaniem kogoś ;) A tu ani ja nikogo ani nikt mnie nie upominał ;))
Tak czy inaczej na drobne upominki najlepsze są drobne rzeczy, bo jak się nie spodobają to w szafie za dużo miejsca nie zajmą a jak trzeba z tym na śmietnik dybać to też się człowiek nie nanosi ;))) A dla mnie najwygodniejsze szydełkowe bo w trakcie robienia można spokojnie siedzieć na sofie i okiem na film łypać ;))
A więc - zestaw dla dorosłych i zestaw młodzieżowy



A dla siebie? Dla siebie też coś. Spontaniczna bransoletka. I pewnie, że również szydełkowa. A nawet skórzano-szydełkowa ;))


2 komentarze :

  1. Śliczne dziergadełka! Nie moge powiększyć obrazków, ale te młodzieżowe to są takie obrazki?

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mogę powiększyć ;))

    Tak. Od tyłu mają plecki filcowe z zostawioną "kieszonką" od góry i ja mam wrzucone cytaty z Małego Księcia ale można wymieniać na zdjęcia itp.

    OdpowiedzUsuń